sunny!

 

solen kom fram! skönt.

 

nu känner jag mig hurtig, prommenade till och hem från gymmet, körde

mitt svinjobbiga pass jag fick av min PT i våras. Märks verkligen att jag

klappat ihop fysiskt, så där jobbigt har passet alrig varit! Var ensam

på gymmet idag, ganska skönt för då slipper man gymma "snyggt".

Hahaha eller ni fattar? Alltså jag kan pusta och låta hur mycket jag vill

och verkligen se ut så jobbigt som det är istället för att ba åh jag är

superkvinna kör en liten lätt workout.... haha. kanske bara jag som är störd.

 

Nu har jag damsugit mitt rum, hallen och köket. Sen har jag gjort en jättegod

smoothie! Superlätt att göra:

- Frysta hallon

- Banan

- A-fil (eller vaniljyoughurt, beror på hur söt man vill ha den)

- Lite lite vaniljkesella

- Linfrön (jättebra för huden och håret och gör smoothien mer matig)

 

Nu SKA jag plugga.

 

PUSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0