tired

hehe jaaa, den där hurtiga gymturen i morse byttes ut mot sovmorgon

och en prommenad i solskenet istället. haha. diciplinen är noll jaaapp.

 

men lite duktig har jag varit idag. städat mitt rum, damsugit hela

nedervåningen och lagat pannkakor! inget plugg dock. men jag orkar

i ärlighetens namn inte bry mig.

 

om ca en timme kommer kusin anna hit och så ska vi åka hem

till hennes föräldrar (och min faster och hennes man) och vänta på

att min farbror och hans familj kommer upp från Småland. Sen blir

det middag och så, och sen ska jag hem till Robin. Han har varit

borta och jobbat nästan hela veckan så längtar faktist lite efter honom.

 

PUSSSSSSSSSS

<3

jag idag:

skjorta - ellos

grått linne - bikbok

leggings - h&m

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0