torsdaaag!

godkväll!

 

sitter i min säng och ska straxt börja plugga lite - matte.

Matte C tar kålen på mig, derevering på exponentialfunktioner, kul va? eh nej.

 

sov tre-fyra timmar i natt! haha. kunde verkligen inte sova, vilket iofs

inte var så konstigt då jag drack 5 stora glas thé och ett glas kaffe igår, haha!

konstigt nog har jag varit hyfsat pigg idag, tills nu. är helt slut! men ska

tvinga mig igenom ett par uppgifter och sedan packa ihop mina grejer

och gå till robin och börja laga mat så det är klart tills hans träning är klar.

 

i morgon är det fredagsmys och helvettesdag i skolan, bleh. efter skolan

ska jag eventuellt på möte i Bromma om skolkläder som ska beställas

snart, och efter det bio med hunken.

 

nu ska jag P L U G G A. wish me luck!

 

PUSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0