trött

sitter ute på lennarts kontor, som vanligt numera. men i veckan
kommer äntligen det trådlösa internetet. sen jag hade sönder mitt
mobila bredband har jag surfat på grannarnas internet, men de
verkar ha upptäckt det för nu har typ alla lösenord, haha!

gårdagen var bra, började iofs med skola men blev bättre. kom hem
och lämnade skolgrejerna och sedan åkte jag och robin hem till
ted och malin och käkade, kollade på idol och hockey. mycket trevligt!

tror vi kom hem tolv, men jag var hur trött som helst? sjukt. vaknade åtta
idag och kunde inte somna om, så satt och kolla på tv tills jag fick nog vid
halv elva så då väckte jag robban och åkte hem.

snart dags att börja göra sig i ordning inför jobbet, 16-21.30 idag, ganska okej
tid faktist. efter jobbet blire leka med robin & elias. söndag blir det att kolla
på innebandy match i nyköping vid tio, sen hem och ha släktmiddag :)

PUSSS! <3


nahir, jag och henke.

ett halvår sen prag, helt sjukt! påsklovet blir det repris grrrrymt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha ska ni åka till prag på påsklovet?

2009-10-03 @ 15:39:07
URL: http://jenniferforsell.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

haha ska ni åka till prag på påsklovet?

2009-10-03 @ 15:39:17
URL: http://jenniferforsell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0