(un)sunny sunday

saknar egypten! saknar stranden, knallblått vatten och värmen.

jobbet gick fint igår. råkade äta upp min chefs bulle (förlåt anna!)

men annars gick tiden fort så det var heeelt okej :)

efter jobbet åkte jag hem och åt sushi, gott! sen var det

valencia-barcelona, ja klart man ska kolla på det. he he he.

värdelös match. ingen zlatan heller.

 

efter matchen somnade båda på typ 2 sek. Jag var trött.

hunken kilade iväg tidigt i morse för att fiska (ovanligt!) och

jag tog sovmorgon till halv elva!

 

vad står på schemat idag då? Ja, jag borde ju plugga. Men det gör jag inte.

Tänkte dra ut och gå en runda nu, sen baka bullar och annat gott. Sånt måste

man ju ha när det är höst. eller hur?

 

hörs senare!

PUSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0