bloggtorka

hoppsan, fem dagar sen sista blogginlägget!
men det går väl ingen nöd på er (mina typ 10 läsare)
ni är väl upptagna med att leva era faaaboulous lifes?

jaja, min dag i dag är väl inte mycket att orda om.
försov mig (som vanligt) sprang runt som ett skållat
troll (som jossan säger) och hann faktist tills vi skulle
till bussen i morse. skönt! så himla bra att bo granne
med jossi, får ja ju träffa henne lite varje dag - grymt!

skolan gick finfint! viktor fyllde sjutton så jag och några
andra brudar hade köpt en parfym, han blev glad. hoho.

efter skolan fikade jag med robban och hans syster sandra,
väldigt trevligt och mycket gott på hannahs som alltid!

nu typ sen jag kommit hem, har jag fixat med iPoden, ja typ
sju-elva. är på erics dator eftersom mitt internet e pajkolajko.
segdatan äre här kan ja ju säga, men nu börjar det bli klart.

imorgon blire skola 8-16, sedan mata robban och sen åka till
nkp och hänga och kolla på hans träning med Onyx. myspys!

nu ska jag tvätta av ansiktsmasken, koppla ur iPoden och kolla scrubs!

PUSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0