bloggtorkan fortsätter...

en vecka till, oj oj!

 

ja men eftersom jag bara har internet när mina söta grannar är inne

på sina trådlösa nätverk så blir det inte så där sjukt ofta.

 

vad har min dag innehållt idag då? jadu, skola tjugo i elva till tre, sedan

hem och äta med la familla y robin och sen iväg till ted som fyllde år.

väldigt söta söner har han, 1 och 2 år. Barn är underbara!

 

I morgon är det skola 8.10 till 16.00 som gäller, sedan upp till

huvudstaden med lanilou, malin och linda. bio, middag och shopping

står på schemat! efter det så ska jag till kungsholmen och sova hos kusin sofia :)

 

fredag skola, hem till linda med malin och sen tjejmiddag hos frigegullet!

 

nu ska jag fortsätta kolla på true blood, bästa serien! mumsfilibabba.

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0