bloggtorkan utan slut

inser att jag tappat mina läsare by now.
vad kan jag säga, utan internet blir man liksom
lite handikappad!

nu sitter jag ute på kontoret, suttit i 2 och en halv timme
och PLUGGAT. tråkigt va? engelska och kemilabbrapport.
Och det är bara sakerna jag behövde göra på datorn...
Inne på mitt rum väntar 20 sidor i en spanska bok som
lika gärna kunde ha varit i skriven med låtsatsord, eftersom
jag inte förstår ett enda ord. he he.

sen ska jag ju lära mig placera grundämnen i det periodiska
systemet, ganska idiotiskt då jag kommer glömma det efter
provet och kolla i boken vilket vi får göra i varje fall. ha ha.

torsdag & fredag kvar - de tuffaste dagarna. men de kommer gå finfint.
i morgon ska jag fika med mattis, funderar på att få med henne till
gymmet istället. min mjuka gulliga mage börjar växa sig till en riktig
kagge, inte charmigt. måste ta och fixare va. såååå, yes to träning och svett,
no to kanelbullar och goda morgon latte.

jaja tråkigt inlägg. hör av mig i morgon gullisar, nu ska jag faktist börja blogga igen.
ska ta ett bad, lyssna på lite musik och sen 22.00 är det TRUE BLOOD. grrrrymt. sen
kommer hunken. utpressade mamma lite så att han ska få sova över, hehe.

PUSSSSSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0