onsdag

jag är på så sjukt dåligt humör. helst skulle jag vilja ha

ett stort baseballträ och meja ner första bästa människa

som går förbi på gatan.

 

dagen började visserligen med sovmorgon, sedan möte

på jobbet (fick jobba kvar, he he) och sedan iväg till la escuela.

kemi och matte sen hem igen.

 

nu är det snart dags för käk - krilles. måste ha mat nu alltså,

mitt blodsocker är i botten och då vill man verkligen inte ha med

mig att göra det kan jag lova!

 

PUSSSSSSSS

<3

yoyo i friges kofta från London. jag vill dö i den här koftan typ.

nytt hårband från H&M, typ den bästa idén när man inte orkar fixa håret

little bit of my room, min fina garderob <3

fondväggggggggg

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0