torsdags-regn-äckel!

Godkväll!

 

fan vad det ska regna, vart tog sommaren vägen? man blir ju förbannad alltså.

idag har jag haft låång skoldag 8.10-16.00. efter skolan mötte jag jossgullet och

mosen och fikade. åt massor. men det får man ibland.

 

sen fick jag skjuts hem med mosens papi och då åkte jag till krilles och hyrde

slumdog millionaire och köpte gott (läs: nyttigt gott) och traskade sedan hemåt

i jävla snålblåst och pissregn, yuck.

 

nu tänkte jag ta en lååång varm dusch, fixa och packa lite och sen åka hem

till robin och sova där. i morgon blire skola mellan 8.30 och 15.40, sedan

hem, fixa och kräftskiva på kvällen :)

 

PUSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0