det spårade!

haha vilken kväll igår. niklas hade arton årsfest i sitt

hus ute i skogen och man kan väl mest beskriva kvällen

som GALEN. heerregud. nu sitter jag hemma och ska dra

till jobbet om en halvtimme och jobba till 21.30 ikväll,

inget kul just nu känns det som, men va tusan pengar

är ju pengar liksom!

 

ikväll kommer två av mammas kompisar hit, så ska nog

stanna hemma och umgås lite med dom. eftersom jag var

enda barnet har jag alltid fått hänga med till mammas kompisar

som aldrig haft barn i min ålder, så kommer faktiskt riktigt

bra överens med dom!

 

ajo, ska kila nu.

vill bara passa på och säga:

alla min fina vänner jag älskar er!

och mina rhodostjejer, ca EN MÅNAD kvar nu, det ska bli underbart!!

 

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0