hoppsan

inget bloggande på ett bra tag.

men har haft en så sjukt bra helg!

 

började med middag på svarta pannan med linda,

aina och linnéa i fredags, sedan åkte vi hem till

Nahir tillsammans med en massa andra folk och

hade en grrrrym kväll! kvällen avslutades med

hamburgare på centralgrillen och sova i järna.

 

lördagen åkte jag hem, duschade, jobbade och

övningskörde till Järna. Hann hem till Linda i typ

10 min och slänga på mig en klänning och sminka

mig lite, och sen satte vi oss på tåget till centrum.

Kvällen spenderades sedan hos Samuel för att fira

hans arton årsdag, galen kväll som kanske inte

slutade så bra, men det var ändå en bra kväll!

 

idag ska jag plugga samhäll A, och ikväll ska

jag ha myskväll och fetta massa chips med hjärtat.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0