strike an iron, and attack my soul

ojojojojojojojojoojojoj det är så mycket plugg!

har pluggat sammanlagt (efter skolan) ca 7 timmar den

här veckan, HELT sjukt.

idag hann jag hem från skolan, ta en fästingspruta (som gjorde as ont!!!!)

och sen pluggat i två och en halv timme. Efter en springrunda och

middag sitter jag just nu och försöker plugga in franskaglosor BLÄ.

 

men snart är det fan sommar. och det ska bli så galet skönt!

Rhodos är inte långt borta nu, jag lääängtar!

Frida drar till Malta och sol och bad i morgon, lite avis bara. men

hon kommer ha så himla kul och skönt, så jag är glad för hennes skull!

 

I morgon är det engelska nationella, vanlig skoldag och sedan spinning.

nu ska jag stänga av tv och dator och läsa nya VR!

 

Godnatt! <3

 

kommer sakna dig bebis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0