trött på rörelsemängd, centripetalkraft, momentanacceleration.....

nu ger jag upp. fysiken får gå åt helvette om den vill det, jag är

trött och behöver verkligen sova. somnade liksom under mats

fysik-genomgång idag, och jag som veeerkligen behövde lyssna.

jaja. sluta deppa! kommer ha en grym vecka!

 

onsdag: fika med frida, baspass spinning

torsdag: morgonträna, simma och på kvällen träffa hjärtat

fredag: gå på stan med tjejerna, fest hos Nahir på kvällen, sen ska

fridulf sova hos mig! mysigt

lördag: chilla i trosa och njuta av det vackra vädret med frida, fest hos samme på kvällen

söndag: övningsköra ut till Tullgarn och fika med familjen

 

nu ska jag checka klart på DHW, sen äre dags och sussa kudde!

godnatt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0