I'm going to Carolina in my mind

hejsan.

 

åh bloggen helt bortglömd.

mitt liv rusar förbi i en hiskelig fart och det

känns som om tiden springer ifrån mig.

idag har jag gjort ett tappert försök att vara

effektiv. började dagen med ett gympass, utsvulten!

sen hem och duscha och äta frullerulle, och sedan

stack jag och mamma ut till golfbanan med bilen

för och träna parkering.

 

på torsdag kommer mina älskade släktingar

hit för att äta en massa mat, umgås och såklart

- ge mig paket! hihihih. längtar! så efter

parkeringsträningen åkte jag och mamma och

inhandlade allt som behövs tills dess.

 

nu är jag helslut eftersom en viss pojkvän

jagade upp mig ur sängen redan halv tio (!).

men nu ska jag till niklas och köra lite bil

med honom, och sen jobba en 4 timmar.

 

puss! hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0