klanen Sällberg

åh i morgon kommer en liten del av min fina släkt upp från småland

för att fira mig. ska bli så himla kul!

 

jag vet att vissa har ett rätt diffust förhållande till sin släkt, men i

min släkt är vi verkligen nära. jag älskar dom med hela mitt

hjärta och vi har alltid lika kul tillsammans fastän åldern är

från 83 (farmor) till ett och ett halvt (kusinbarn Miranda).

Det spelar liksom ingen roll om vi ses på påsken och inte setts

sen jul, för när vi väl ses känns det som om det vore igår.

 

vi är många, vi är högljudda och vi äter och umgås och har

det så bra. jag är bara rädd för att i takt med att alla blir

äldre och skaffar egna familjer (av oss 9 kusiner, bara tjejer)

så kommer vi att bli för många och splittras. men då kan jag

i varje fall se tillbaka på de här åren och vara glad. för att vi

är ingen släkt, vi är liksom mer en stor familj.

 

nu ska jag sova, i morgon blir det gym och ben/core-pass!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0