krogmogen

18 år gammal numera! min födelsedag var bra. började

med paket, och god frukost + tårta. sedan begav sig jag,

mamma, lennart och kusin Kajsa till Taxinge slott där vi

mötte upp farmor, faster, farbror, gudmor och gudfar för

att käka jäkligt goda räkmackor och massor med kakor!

 

sen åkte vi hem i spöregnet, och robin kom hem till mig.

jag stress-fixade mig, och sedan bar det av mot nyköping.

efter jäkla mycket om och men hamnade jag, rebecca

och daniella hemma hos fia med en massa roligt folk och

där hängde vi tills det var dags för tellus!

 

kvällen var okej, mycket gråt och bråk med personen jag

älskar mest i hela världen, men mina vänner gjorde det

hela värt.

 

nu chillar jag och kollar på harrypotter! haha. i mrogon ska

jag jobba 6-16, kill MEEEEE

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0