pretty 18

 

 

ja i lördags hade jag min 18års fest för mina

vänner. så här mer i efterhand kan jag tycka

att den var lyckad eftersom många av mina

vänner hade så kul, men det är mycket

roligare att gå på andras fester än att ha en egen.

 

jag var orolig, förbannad och full mestadels av

kvällen. en massa hölöbor kom och var

jobbiga och ett gäng grabbar kom och ville

bråka. sjukt onödigt.

 

men mina underbart gulliga söta fina vänner var där

och förgyllde kvällen på alla sätt som gick!

men nu är det gjort. nästa gång jag har fest ska

jag nog bjuda en 30 pers, och inte 85 som i lördags... haha.

 

nu börjar snart criminal minds, världens bästa program!

men innan dess ska jag nog hinna nätshoppa lite... hehe.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0