sunlight

hur förvånad blev inte jag när jag skulle ut på lastkajen
och kasta kartonger i morse runt 7 tiden, och det var
25 grader och strålande sol? jo superförvånad.
hade gett upp hoppet om sol och d-vitamin för i år, men
så fel hade jag!

har jobbat 6-14 idag, och de gick rätt fort. när jag kom hem
slängde jag på mig träningskläder och drog ut och sprang en
runda. rätt skönt men har ont i fötterna. ha ha.

ikväll var meningen att jag skulle till hedeby och titta på robins
lags träningsmatch mot Gnesta, men Amanda som jag skulle åka
med hade blivit sjuk och det är inte särskilt kul att åka själv, så
vi får väl helt enkelt se!

straxt dags för körlektion i varje fall. ska träna på att backa runt
hörn, håll tummarna att jag inte kvaddar niklas bil. haha!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSShej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0