at this moment

åh, nu är jag lagom trött.

gick upp fem, för att ta tidig buss till skolan så

jag skulle hinna med ett tåg och komma i tid till

mitt kemiprov. Provet gick supersupersuperdåligt.

rent hemskt faktiskt!

 

efter skolan så åkte jag till jobbet, slängde i mig en

macka och sen jobbade jag fram till halv tio.

det var bara sommarjobbare på jobbet idag, för

den ordinarie personalen hade möte, ganska skönt

faktist.

 

i morgon är det torsdag, och två dagar kvar till sportlovet.

ska in till södertälje och betala av 2600:- på rhodosresan,

sen ska jag fika med Gina. På kvällen ska jag träna om jag

orkar. har verkligen lagt träningen på hyllan denna vecka,

men haft så mycket att göra!

 

nej nu är det dags att sova så att jag orkar upp i morgon :)

 

<3

sol och klarblå himmel idag! löjligt hur glad man kan bli för lite ljus, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0