back home

hemma igen! sovit ca 4 timmar i natt, sedan sandra släppte

av mig halv fyra. mådde riktigt dåligt i morse och vaknade

vid halv åtta av ooootroligt ont i magen (+ lite andra grejer

som jag inte skriver ut här)

 

haha dum som jag är googlade jag mina "symptom" vilket

inte är särskilt smart. inom en minut hade jag (hypokondriker

som jag är) intalat mig att jag hade både det ena och det andra.

 

jag har i varje fall haft en otroligt bra vecka med sol, 30 grader varmt

och ca 25 grader i havet. Vi bodde på ett lägenhetshotell på ön Sal i

staden Santa Maria. Bilder kommer upp lite senare i dag!

 

PUSSSSSSSSSS

<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju skickat ett vykort ;)

2010-02-02 @ 16:34:39
URL: http://maleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0