dödstrött!

efter helgen med släkten i småland är jag kanske slut faktiskt.

blev en rejäl 50års fest i lördags och kom inte i säng förrrän runt

5 på morgonen, men det var det värt!

 

idag blev det att återvända till skolan. hade supertur i morse och

bussen kom precis innan tåget gick. SL har ju inte varit grymma

idag, och skyller på "rådande väderförhållanden". kanske skulle

ta och ta hand om tåg och busstrafik i ett annat land då?

sverige är kallt - newsflash!! låt några som kan göra det istället?

 

hemvägen var dock inte lika bra, blev en del springa och sen sitta

i kylan i 45 min. bleeeeh.

när jag kom hem pluggade jag kemi och käka cocopops, och nu ska jag

sova. är så otroligt trött!

 

i morgon är det högekoledag på vår skola, med en massa föreläsare från

universitet över hela landet kommer till skolan. efter skolan blir

det fortsatt plugg, och sen på kvällen fira nio månader med hjärtat :)

 

PUSS och godnatt!

 

<3

världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0