färdig och klar!

vilken dag! började med en jäkla massa matte där jag fick tillbaks
mitt matteprov och gissa vad.... JAG FICK VG!!!!! mitt första VG sen
A-kursen. Helt sjukt att jag får ett VG i D-kursen när jag knappt klarade
B-kursen. Är så stolt över mig själv!

Efter matten käka jag och sen drog klassen till Östertäljehallen och
spelade snörugby! något bland det roligaste och jobbigaste jag gjort.
Sedan joggade vi tillbaks, och tog en lååååång dusch.

Efter det hann vi med att åka till stan, betala halva resan till Rhodos,
köpa present till Mattias och käka på Nancy's.

Nu är jag hos Frida i Järna och vi håller på och fixar i ordning oss, sen
är det dags för party i Ronna. Ska bli sjukt kul!

Ha en grym fredagkväll! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0