galna fransmänn och undebara människor

gårdagen blev sjukt bra (med vissa undantag så som att några jävla idioter

tyckte det var en bra idé att rota i min väska och sno 600 kr ur min plånbok)

med mycket folk och mycket (ja lite för mycket kanske för mig) dricka, haha.

 

filip och linus hade med sig tre fransmän som var helt galna. vi ska ju till

Paris med min franska grupp om typ ett år, hoppas inte att alla fransmän

är så där! hahaha!

 

idag vaknade jag kvart i ett, sen så gjorde robin pannkakor åt mig och så

åkte vi till kim och dite för att boka avatarbiljetter till i kväll. så klart som

alltid var de slut. fanns typ 20 spridda platser så då var det ju ingen idé.

 

nu ligger jag i min säng och tittar på Peter Pan (den otecknade versionen)

och ikväll blir det middag med familjen, sen film och chirre och dirre. haha.

 

PUSS!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0