godnatt

igår var det tisdagsparty hos fröken karlsson. en jäkla

massa folk och väldigt kul. synd bara att fransmännen

aldrig lärt sig hur man beter sig...........

 

somnade väl runt 3-halv 4 i natt, och gick sedan upp kl 8

för att åka till skolan och ha provning av skolkläder.

när det var klart hann jag med två lektioner, lunch på

östertäljekebaben och ett möte innan jag satte mig på bussen hem.

 

är verkligen så himla trött ifrån igår. fysikböckerna jag tog hem får

nog ligga oöppnade på skrivbordet tills i helgen tror jag. haha.

 

i morgon äre intervju för svenska, skola och sen åka och se avatar med

robin, kim och dite! :)

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0