såja!

nu fungerar bloggen igen, vet inte vad som var fel igår?

 

sitter ensam i mitt kök och äter fisk och kollar på biggest loser finalen.

så jävla bra program, och min favorit Ali vann precis! Kvinnan

hade gått ner 50,8 kg! Hur mycket är inte det??

 

Idag har jag varit skolan, haft miljörådsmöte, blivit intervjuad och

sen gymmat. nu ska jag nog försöka plugga lite matte, har koll på

det mesta tror jag. pluggade som en galning igår, haha.

 

helgen blev lite kaos, var som sagt spysjuk och sen lyckades jag

i varje fall bli frisk nog för alla hjärtans dag och att kunna gå på

bio. Vi såg avatar, vilken fantastisk film! helt sjukt.

tyvärr lyckades jag smitta robin som blev supersjuk på bion och

spydde han med. Inte direkt vad jag föreställt mig alla hjärtans dag,

men sånt är livet. Den började i varje fall jättebra med frukost, choklad

och rosor :)

 

nu äre dags och pluuuuugga. inte sugen.

 

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0