sjukdag

jag har sovit mig igenom den här dagen, hur skönt som helst.

plugga blev det ingenting av, jag tar tag i det sen - ingen stress!

 

i morgon ska jag i varje fall gå till skolan. mår jag bra och klarar

hela dagen så ska jag nog kila iväg på ett spinningpass på kvällen,

för nu är det minsann dags att börja röra på mig. fyra månader

till Rhodos! hihi. lite snygg vill man ju va när man ska visa sig i

bikini och grejer.

 

Jag och Robin satt och kollade på en ny resa nyss. Sjukt hur fort man

tröttnar på all snö. Synd bara att man går i skolan, pengar och ledighet

är inget man har i överdrivna mängder. På tal om det lär jag ju förlora

mitt studiebidrag nästa månad pga Kap Verde. Men det vare fan värt!

 

Nej nu ska jag minsann jaga ner Jossan så vi kan gå ut och gå. Vart håller hon hus?

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0