and my heart skips a beat

om ca ett halvår är jag och dessa brudar + fyra snyggingar till på

RHOOOODOS! Jag och Frida var och lämnade in minderårigsblanketten

och pengar idag. Jag var dock ej så tät som Frida som kunde betala hela

summan.

 

När jag kom hem skulle jag och Robin till banken för och växla in en

massa pengar tills resan till Kap Verde, men såklarre vare ju stängt!

Helt galet att det bara är 5 dagar kvar. Oh just det. Det påminner ju

mig om allt plugg jag måste ha gjort innan jag åker (det som jag missar

när jag e borta)

 

antar att det är väl dags att sätta igång kanske.

 

PUSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer
Postat av: maria

ååh det där skulle jag också vilja göra med mina kompisar

har typ lite frågor skulle vara jättesnällt om du svarade på dom :)

varför skulle resan inte gå igenom? hur mycket gick resan på och hur gjorde ni, betalar ni nu lite varje månad eller vad fick ni för betalningsalternativ?

2010-01-20 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0