feels like I'm in a race but I've alredy won first place

HALLÅ

 

jag som trodde jag börjat vända tillbaks dygnet när jag vaknade

halv elva i dag, hehe. NOT. brukar liksom sitta på igelstas matsalsstolar

vid den tiden och proppa i mig smaklöst käk i vanliga fall.

idag har jag faktist gjort lite nytta i mitt liv.

 

började med ett par prisonbreake avsnitt i robins soffa, jag är fan

fast i det! under den där tiden i typ sexan när lost och prisonbreake

började och man antaligen var en lostare eller prisonbreakare var jag

ett stenhårt lostfan. men varför det? Prisonbreak är ju så himla mycket

bättre än en serie som är för smart för att ens inbitna kritiker att förstå

och som har en historia som är så långsökt att ja, man blir knäpp!

 

men det var ju inte det som var nyttan, nejjuste. vid fyra började jag

jobba, endast till åtta men det är något i varje fall!

efter jobbet åt jag laxpaj med mami och lelle och sen har jag HÖR OCH HÄPNA

pluggat fysik! åh så duktig!

 

ska faktiskt lägga mig nu så jag orkar gå upp när klockan ringer kl 10

i morgon (håller ju på att anpassa mig tillbaka, i små doser!) ska fortsätta plugga då. kill me.

 

jaja nu ska jag sluta babbla. jag har ändå inget viktigt

att förmedla. ska jobba på den saken.

 

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0