hallihallå

jahadu, livet rullar på och dagarna rinner iväg.

jag som skulle vara så duktig och plugga slösar mina

dagar på att sova, äta fett, kolla på tv och sitta vid datorn.

vad händer? hm. jag behöver nog strikta rutiner för att

göra någon som helst nytta i mitt liv.

 

idag vaknade jag av att robins föräldrar ringde. vi skulle dit

och fika men hade såklart försovit oss. slängde mig upp

och kastade i lite torrschampo i håret och kletade lite

mascara på ögonfransarna och så åkte vi.

 

nu är jag hemma igen och ska straxt iväg till trosakommun för

att låna deras fax (vår var tydligen sönder) för att då faxa iväg

intyget så att jag kommer ut ur landet (utan vårdnadshavare)

när jag sedan kommer hem blir det stressigt värre och dra på

sig träningskläderna (som antagligen kommer spricka av allt

julfett jag samlat på mig sen jag sist använde dem i typ sisådär

oktober) och möta michelle på gymmet!

 

HÖÖÖÖÖÖÖRS

 

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0