you make me wanna die


alla som grinar för de inte vet vad de ska vara på min fest, vad sägs
om en uppblåsbar clowndräkt. riktigt tjusig tycker jag!


hejsan

inte skrivit på fem dagar stog det när jag loggade in,
so what det är sommarlov och det är säkert ingen
som har tid och läsa vad jag skriver ändå!

idag har jag jobbat 6-17, är ganska trött nu!
jag är kissnödig också, men orkar inte
gå till toan. he he he.

försöker köpa hem lite grejer till min kommande fest,
men så kunde jag inte beställa för att jag inte är arton.
och sen försökte jag med robins uppgifter, men då
stog det att jag inte kunde beställa och skulle kontakta
kundtjänst?? hmmm....stört. robin kanske har övertraserat
sitt butterickskonto och är svartlistad? vem vet!

nej nu måste jag verkligen kissa.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0