AINA ARTON ÅR!

Grattidgrattisgrattis Aina på 18års dagen! :D

 

åh jag är så trött! igår blev det sommarlov och rektor

gunilla höll sitt traditionsenliga skutan-tal, glassen

åts upp och sen var det slut. Jag och Moa kilade hem

till henne en stund och fixade i ordning oss lite, sen

ner på stan för att handla present till en viss artonåring,

och så behövde jag handla lite grejer inför rhodos.

 

vid halv sex åkte vi ut till alex i tvetaberg med en massa

folk och hade det mysigt. en grym start på sommarlovet

helt enkelt!

 

nu ligger jag hemma och kollar på mitt favoritprogram,

biggest loser. om en timma ska jag kila till stan och

käka lunch med mamma och lelle, och lite senare

massage och sen hem till aina och käka middag :D

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0