at home

haaaalllå!

 

hemma igen. sköna snälla trygga (kalla) sverige!

veckan var grym, åh vad bra den var. men ungefär

lika mycket dåligt.

 

mina vänner, ni vet vad som hänt, och evve har beskrivit

det hela ganska noggrant på sin blogg. kan bara sammanfatta

det i att vi var naiva nog att tro att vi kunde sitta på stranden

helt utan fara klockan elva på kvällen. men så var det inte

då det slutade med en dubbelkäkfraktur för en av mina vänner.

är ni utomlands - var hellre FÖR försiktiga. gå aldrig ensam, och

ska man någonstanns ta en taxi! det är värt det.

 

trots detta, att vi höll på att bli utslängda och en rejäl turbulens

på vägen hem i flyget så var veckan ändå lyckad. vi var curlinglaget

från södertälje, vi var med i grabbarna grus volleybollturnerning

(och förlorade tyvär!) och festade med underbara människor

varje kväll!

 

nu är jag SVINtrött- ska vila upp mig lite innan linnea kommer

hit och kollar på film med mig. kommer säkert somna på två sek

ikväll, men men ;) haha.

 

<3

carro, denise, camilla, jag och linda på Lounge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0