knockout

jaha. så var det dags för 07:orna att lämna vår skola.
så glad för deras skull, och riktigt jäkla avundsjuk.
längtade med varenda cell i hela kroppen efter studenten, men
nu är det ju BARA ett år kvar. vart har all tid tagit vägen?
känns som om jag nyss va tio med en stor fet glugg mellan
framtänderna, och det bästa jag visste var att typ spela king på rasten... haha!

tiden går jäääävligt fort alltså. och det är det jag intalar mig
när jag tänker på vad jag har framför mig nästa år!
men det blir en himla massa kul nästa år. studentkampen, kambodja
med robin och krogen med min bästa vänner.

nu ska jag plugga. åh vad det tar emot att säga det på
en fredagkväll. men på måndag tycker jag förhoppningsvis
att det är värt det... haha!

dagens låt:


ha en underbar fredagskväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0