ljuvligt

oh jääääklar vad folk det var idag på jobbet! helt slut

var jag efter 8 timmars hårt slitande. gav mig själv

en godispåse och cykla hem och käka middag.

sen bar det av till hamnen och myste med lite folk

och en jävla massa mygg.

 

nu sitter jag nyduschad och kollar på how i met your mother,

men ska nog stänga av för jag har en 32 SIDIG TWILIGHT BILAGA

att läsa. åh. edward. jag är töntigt besatt av de där böckerna

hahahaha tööööntyoyo.

 

i morgon är det midsommar och som vanligt vet man inte

vad man ska hitta på förrän det är dags liksom. men vet

i varje fall att det blir work mellan 10-16, och att jag ska

umgås med mina fina trosabrudar!

 

nej edward kallar. he - he - he

 

<3

föresten, måste bara lägga ut den här videon.

jag dog lite. ha så KULT PÅ RESTURANGEN, killen e sugen på föräldrarnas mat

hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0