princess

snygga tröjorna har kommit... ha ha. alla som sett dom tycker det

är nördigt, men vi är ju nördar så de är luuugnt! haha. plus att alla

som säger de är tokiga för de är ju cooola!

 

idag har varit lugn. tränade mellan halv 6-7, franskan och sen

genomgång av höstens projektarbete och samhällskunskap.

 

efter skolan hängde jag med jossan, och sen med marre en stund.

nu har jag packat ihop lite, letat pass och sånt till på LÖRDAG!

 

i morgon ska klassen hem till jocke och grilla hamburgare och ha

det trevligt :) resten av veckan innefattar avslutning, shopping,

grilla hos frida, 18års middag för aina och trosamarknad!

 

nu ska jag sleeeepa. jag är så trött!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0