push push baby!

åh vad jag försov mig i morse! vaknade en
kvart innan bussen skulle gå, så det var bara
och slänga sig upp ur sängen och kleta på lite
mascara och ta på sig kläder och skyyynda!
men hann i varje fall fastän jag önskar att
jag inte gjort det när jag såg det där jävla
samhällsprovet vi skulle ha. FYFAN säger
jag bara vad dåligt det gick!

nu är jag hemma (körde hem!) och jag är så
trött! har tvingat mig igenom kemin i en timma
nu men jag är heeelt utmattad. ska nog vara
snäll mot mig själv och låta mig gå sova lite
i sängen innan middagen, jag är så trött!

det enda som håller mig uppe nu är 12 dagar
kvar till Rhodos. tolv små dagar! åååååh!

<3


egypten 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0