skål för fan

midsommardagen, 2 och en halv timme kvar tills jobbet och

jag är SÅ trött. gick hem tidigt igår för att jag höll på att däcka

på efterfesten. pallrade mig hem (tog ca en halvtimme längre än

vanligtvis) åt en jäkla massa mackor och somnade på två sek. haha.

 

midsommarafton är överskattat, men dagen/kvällen var helt ok. efter

jobbet kom tjejerna och mötte mig på jobbet och så handlade

vi käk, sen drog vi hem till martina dit jimmy, björn och eken kom och

så käka vi en massa mat.

 

efter en jääääkla massa väntande så var vi ute på askö tillsammans

med en massa folk, en brasa och gitarr. ganksa mysigt! medans

vi var där fyllde erika 17 och angelica 18! GRATTIS TILL ER!

 

nu ska jag sova lite. e så trött

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0