31 mars 2010

hallååå :)

 

vet inte om bloggen fungerar än? den har tydligen inte

gått och se på några dagar. menmen!

 

sitter och tittar på "anna anka" söker assistent. haha helt

sjukt. men ganska roligt. och det är väl det som är meningen

kanske?

 

idag orkade jag inte åka till skolan så stannade hemma och

sov till klockan tolv, helt underbart! vid två åkte jag och

mamma till Intersport i Nyköping och skulle köpa nya

springskor till mig. Fick springa på ett band samtidigt som de

filmade mina steg och såg hur pass snett jag går, sen fick jag

ett par skor som skulle "förhindra" det, haha. vet inte hur

det ska lyckas men jag kan ju hoppas på det bästa :)

 

I morgon ska jag börja dagen med en premiärrunda i nya

skorna, och sen är det dags för skola och samhällsprov (som

jag inte pluggat till!!!!) och sedan jobb fram till tio! kul. he he he.

 

Godnatt!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0