drivning me crazy

tjenare!

 

sitter här i min säng och väntar på att mamma och lelle

ska komma tillbaka från sin prommenad, och så att jag

och lella kan åka ut och övningsköra. JAG SKA FIXA MITT

KÖRKORT, okej? jag måste. så nu är det bara att sätta igång.

ska sno robins gamla teoribok också, så att man börjar

fatta det där också. Blir antaglige en intensivvecka i flen i

sommar för att ta kortet. måste boka bara, he he he.

 

jahaja, idag hade vi prov på Matte D, gick sämst. men näst

sista matteprovet eveeeeer! skönt, ja tack.

efter det lekte jag och lulle på kemin i några timmar och gjorde

några laborationer. vid kvart över två fick jag nog och åkte

hem och gick till gymmet. så skönt!

 

i morgon tänker jag vara ledig, har bara en timme franska på

hela dagen vilket är fett ovärt att pendla sammanlagt 3 timmar för.

så det blir att sola, ut och springa och ta det sjukt lugnt i morgon.

 

ajo, ska ut och sätta mig bakom ratten. (håll er undan från vägarna

med andra ord)

 

<3

mjukiskläder check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0