godkväll! :)

hej på er!

 

sitter och dricker supergott honungsvatten. sjukt bra mot

sötsug (haha jag vet, präktigt och hurtigt av mig att säga så! förlåt!)

 

är nyduschad och har smort in mig med bodylotion, och kollar

på Dating in the dark, väntar på DHF och cougartown! tisdagen

är verkligen sjukt bra tv-kväll. haha.

 

idag har jag gått i skolan, fick skjuts hem av mami och sen spenderade

jag två timmar på gymmet och tränade armar, rygg och mage. trött

och slut kom jag hem och slängde (ja, slängde!) i mig mat och sen

gick jag och jossan ut och gick.

 

i morgon är det antistressdag i skolan, 10.40-15.40, vilket jag kan

behöva. är så stressad just nu! hemskrivning, matteprov och sen

bara att hänga med i alla ämnen. menmen, 87 dagar kvar till sommar!

 

PUSSSSSSSochhej nu börjar desperate.

 

<3

jag och lollolisous i Praaague. saknar sol. och att kunna gå i jeansjacka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0