måndag! lov!

så jävla skönt med lov. började iofs min första

lovdag med att gå upp nio. Såg ut som om all

snö i världen bara vräkte ner när jag kollade

ut ur fönstret, men fick gå ut i varje fall. kl 10 var

jag hos Monica på Våga mer och klippte mig och

färgade utväxten.

 

ikväll var det egentligen meningen att jag linda och

malin skulle se shutter island på bio, men är inte

så sugen att åka upp till stockholm när det är sånt

här väder ute, kommer säkert fastna på nått sltåg

nånstanns.

 

passande nog ringde jobbet. behöver verkligen jobba! så ska

dit en kortis nu mellan fyra och åtta.

 

har börjat med GI idag, får se hur det går... ska försöka två

veckor i varje fall.

 

PUSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0