this is my time to spend

sitter och lyssnar på den här fantastika tjejen. 19 år gammal, går fortfarande gymnasiet

och har precis som ni alla antagligen vet, precis vunnit Svergies största musiktävling.

Så jävla häftigt att nån så ung är så otroligt duktig och vinner!

 

En lärare på skolan har föreslog att jag och Daniel ska sjunga den här på treornas

student i juni, så försöker lyssna in den och så får vi väl se om det går. Han tyckte

att låten passade bra in på tillfället, vilket nog stämmer. Superfin låt!

 

Satt och kollade på Prisonbreake med robin halva natten igår så är trött.

men orkade med att träna i morse i varje fall!

Ska försöka öka träningsdosen till 5 gånger i veckan nu så man blir av med dallret! haha.

Jahaja, nu ska jag plugga lite samhäll tror jag. Har prov på måndag klockan åtta och

har inte öppnat boken eller ens kollat igenom anteckningarna, bleeeeh.

 

Ikväll blir det party och lasagne hos Jocke, kommer bli en grym kväll känner jag på mig!

 

ha en fin lördag! pusssspåer

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0