time after time

åh mitt favoritprogram började ikväll!

Svenska hollywood fruar såååklarre va. Underbart, haha!

Skönt att slippa den där Agnes Nicole Winter, hon var ju

skittråkig. Nu är det tre nya som är mycket roligare.

Men min absoluta favorit Maria Montazami är kvar! Haha hon

är helt knäpp.

 

I natt sov jag tre timmar, så i natt ska jag toksova. Ska lägga

mig direkt efter SHF, var så trött att jag var yr idag. Men så

när jag skulle gå på tåget i morse fick jag en kasse med godis, macka

och en apelsinmer av Vänsterpartiet i Södertälje, för att det var

internationella kvinnodagen, då blev man genast lite gladare. haha.

 

Jaja, dags att sova...!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0