torsdag

lovet är snart slut! och jag har knappt gjort något vettigt

alls ju. haha.

 

igårkväll gjorde jag något vettigt iofs. började kvällen

med att kolla på Robins match i Nyköping som de

vann med 13-6 mot något Eskilstuna lag.

 

På hemvägen blev jag avsläppt hos Bea mitt ute i skogen

och så var jag med henne och Fia och hade kul resten

av kvällen (natten). Klev upp i morse, och så åkte vi

och gymmade.

 

Sen har jag bara varit hemma och gjort pannkakor

och pratat med nyss hemkomna Frida. Hon har varit

i Barcelona i 5 dagar, skulle inte banga på Barcelona

just nu alltså....

 

I morgon blire sola med Marre, och vad kvällen har och

bjuda på får man väl helt enkelt se!

 

PUSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0