trött och slut

ojoj, vilken helg!

en sjukt rolig i fest i fredag då anton, filip och rebecca skulle firas.
blev hemgång redan vid halv två. halv sju slängde jag in mig i
duschen (ska inte ljuga om att jag fortfarande var smått berusad)
och sedan iväg till Småland.

Klockan kvart över två var det sångrepetion inför dopet, och tre
själva dopet. Resten av lördagen blev dop- och släktkalas, lite
mer alkohol och somnade helt död halv tre på kusins soffa.

Nästa dag blev det lunch och prommenad i det underbara vårvädret
innan det var dags att åka hem igen. På kvällen lagade jag och
bakisRobin fahitas och tog det lugnt. Det var riktigt skönt måste jag
säga, men somnade nog inte förrän runt tolv, och vid halv sex var
det dags att upp igen och dra till skolan.

8.15-16.00, hem och nu har jag pluggat matte och gjort klart
laborationen i kemi. Behöver jag säga att jag är trött?

nu ska jag lägga mig i ett bad, göra inpackning och ansiktsmask
och sedan kolla på Svenska Hollywood Fruar och måla naglarna!

<3

JUSTEEE, såg precis på carros FB att det är endast 90 dagar kvar
tills vi drar till Rhodos, vilket betyder att det är 88 dagar kvar tills
mitt sista sommarlov börjar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0