VÅRKÄNSLOR!

helt sjukt! 7 grader varmt och sol! nu kan man vara
lycklig igen. livet här återvänt, och det är ett bevis på
att sommaren faktiskt är på väg!

idag vaknade jag redan halv nio för att det var så himla
ljust! blev jättepigg och försökte få upp robin ur sängen
men han var stendöd. så vid tio klev jag i varje fall
upp och gjorde frukost och då vaknade han visst, haha.

när vi käkat skjutsade han mig till gymmet och tränade
ett sjukt jobbigt ben-styrke pass. 30 min intervall på
crosstrainern följt av 40 min styrkeövningar.

nu är jag hemma och har precis ätit lite tacossallad, hunnit
städa mitt rum och pluggat lite matte inför onsdag.
om sisådär 20 min är det dags att gå ut i det fina vädret och
vandra till jobbet! hoppas att alla kunderna kommer vara
superglada och trevliga idag pga vädret, haha!

måste hinna blåsa håret innan jobbet, hörs senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0