where the streets have no name

onsdag, onsdag, onsdag

 

två dagar kvar till helg och 18års fest, och dop i småland!

har ångest inför dopet, kan inte låten eller texten till den

och börjar få lite smått panik. menmen.

 

idag har varit en bra dag. började med samhällsprov

hatar samhällsämnen. jag går ju natur. varför måste jag läsa

samhäll A? åh. provet gick sämst. men det kanske jag inte

behövde säga, det kanske ni fatta.

 

efter skolan käkade jag och gina på nancy's, sen åkte jag hem

och solade lite och sen hem till josssi och hjälpte henne och plugga lite.

 

i morgon är det skola, spinning, mysa med robbbbbs. sen FREDAG!

 

godnatt, dags att kolla Grey's ju!

 

<3

sötnosen Miranda som ska döpas på lördag, och hennes gudmor Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0