a onetrack mind like me

Idag har min klass och den andra naturklassen varit på
Astra Zeneca och dött lite på insidan. Tre föreläsningar
där jag förstod mindre än inget, god lunch och en massa
skratt med världens bästa människor.

nej, dagen var faktiskt bra och det sken en massa sol och
vi åt glass, men de där föreläsningarna var sämst. somnade
liksom till och med? haha.

nu är jag hemma, har pluggat franska och matte. i morgon är
det franskaprov och jag kan ingenting? kommer glömma alla
tusen verb tills i morgon. hatar franskan. det är svårt!

men efter skolan i morgon ska jag leka med malin, och sen
på kvällen ska jag supa bort mina sorger på mexikanskt vis,
haha. lurigt va?

nu ska jag övningsköra till Gnesta och lämna styvbror på hockeyträning!

PUSS!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0