en månad ; en vecka

är det kvar till Rhodos! herregud jag vill åka nu och

glömma allt som heter matte, kemi och fysik. skolan och

jag är inte kompisar just nu.

 

jaha, idag har vi haft kemiprov och det gick sämst. jag har

verkligen verkligen pluggat och så gick det skit, då blir man

peppad? haha nej.

 

efter skolan satt jag och lollo och pluggade matte, jag hade

möte med nori och tore och sen så satte jag upp en massa

affischer. vid halv fem kom en massa 94:or på omvalskväll

till skolan. menningen var väl att skolan skulle lyckas övertala

dom att skriva in s:ta ragnhildgymnasiet på sina ansökningar.

 

jag och melinda pratade om elevrådet och vad vi gör, emilia

om TTA och ettorna om hur det var att gå på skolan. sen tog

jag bussen hem och mötte moa på gymmet, och gick på ett

spinningpass. vi var bara 3 (!) pers på passet, så kändes

som om man hade ledarens ögon på sig hela tiden så jag kämpade, haha!

 

nu ska jag plugga körkortsteori.....

 

<3

cypern - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0